Veelgestelde vragen

Algemeen

  1. Zijn er ook een Capido apps voor iPhone en Android?

    Helaas zijn er op dit moment zijn er geen apps voor iPhone of Android. De website is geoptimaliseerd voor tablet en smartphone dus is ook eenvoudig hierop te gebruiken. We werken wel aan een app maar kunnen nog geen datum noemen wanneer deze te downloaden is in de App Store.

  2. Hoe kan ik mijn account bij Capido weer verwijderen?

    Mocht Capido je niet bevallen dan kun je ten aller tijden jezelf weer uitschrijven. De link account ongedaan maken vind je rechts onderaan bij Profiel wijzigen.

  3. Kan ik een profiel rapporteren?

    Ja dat kan. Wanneer iemand zich misdraagt, een dubbel profiel heeft of ongewenste teksten op zijn profiel vertoond kan je deze persoon melden bij de moderator. Dit doe je door onderaan het profiel op 'Melding maken van deze gebruiker' te klikken. Vervolgens typ de reden in en verstuur je het. Daarna zal de moderator het profiel gaan bekijken en waar nodig actie ondernemen.

Abonnement

  1. Wat kost Capido?

    Iedereen kan zich gratis registeren op Capido. Vervolgens kan iedereen ook die ingelogd is gratis alle profielen bekijken en 3 gratis berichten per dag versturen. Al vanaf €7,95 per maand kun je onbeperkt berichten sturen en chatten met andere gebruikers met de Capido Messenger. Daarnaast kun je van enkele andere extra functies gebruik maken.

  2. Zijn de abonnementen bij Capido per maand opzegbaar?

    Je kiest voor een abonnement van 1, 3 of 6 maanden. Het abonnement dient via iDEAL gelijk vooruit betaald te worden. Het abonnement wordt niet automatisch verlengd.

  3. Hoe kan ik afrekenen?

    Er kan alleen via iDEAL betaald worden.

Mocht jouw vraag er niet tussen zitten? Stuur deze naar info@capido.nl en we zullen 'm z.s.m. beantwoorden.

Wij gebruiken cookies om onze diensten te kunnen leveren. Door onze diensten te gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer    Ok