Veelgestelde vragen

Algemeen

  1. Zijn er ook een Capido apps voor iPhone en Android?

    Helaas zijn er op dit moment zijn er geen apps voor iPhone of Android. De website is geoptimaliseerd voor tablet en smartphone dus is ook eenvoudig hierop te gebruiken. We werken wel aan een app maar kunnen nog geen datum noemen wanneer deze te downloaden is in de App Store.

  2. Gaan jullie ook op zoek voor mij?

    Capido is helaas geen dating coach waarbij we persoonlijk op zoek gaan voor een match. Iedereen kan zelf op de website op zoek gaan naar een leuk iemand. Gebruik hierbij de filters en de matchprofiel functie die je kunt vinden op de zoekpagina. We sluiten niet uit dat we deze dienst in de toekomst wel gaan aanbieden.

  3. Kan ik een profiel rapporteren?

    Ja dat kan. Wanneer iemand zich misdraagt, een dubbel profiel heeft of ongewenste teksten op zijn profiel vertoond kan je deze persoon melden bij de moderator. Dit doe je door onderaan het profiel op 'Melding maken van deze gebruiker' te klikken. Vervolgens typ de reden in en verstuur je het. Daarna zal de moderator het profiel gaan bekijken en waar nodig actie ondernemen.

  4. Hoe kan ik mijn account bij Capido weer verwijderen?

    Mocht Capido je niet bevallen dan kun je na een dag nadat je jezelf aangemeld hebt ten aller tijden jezelf weer uitschrijven. De link 'Account verwijderen' vind je rechts onderaan bij Profiel wijzigen.

Abonnement

  1. Wat kost Capido?

    Iedereen kan zich gratis registeren op Capido. Vervolgens kan iedereen ook die ingelogd is gratis alle profielen bekijken en 3 gratis berichten per dag versturen. Al vanaf €7,95 per maand kun je onbeperkt berichten sturen en chatten met andere gebruikers met de Capido Messenger. Daarnaast kun je van enkele andere extra functies gebruik maken.

  2. Zijn de abonnementen bij Capido per maand opzegbaar?

    Je kiest voor een abonnement van 1, 3 of 6 maanden. Het abonnement dient via iDEAL gelijk vooruit betaald te worden. Het abonnement wordt niet automatisch verlengd.

  3. Hoe kan ik afrekenen?

    Er kan alleen via iDEAL betaald worden.

Problemen met mijn account

  1. Waarom lukt het mij niet om in te loggen?

    Bij Capido moet je inloggen met je e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het aanmelden. Wanneer je de inloggegevens kopieert vanuit een email, controleer dan goed of je niet per ongeluk een spatie meeneemt. Typ desnoods het wachtwoord over.

  2. Ik kan geen foto uploaden?

    Er kan alleen een JPG afbeelding worden geupload van maximaal 3 MB.

Mocht jouw vraag er niet tussen zitten? Stuur deze naar info@capido.nl of via Facebook messenger en we zullen 'm z.s.m. beantwoorden.

Wij gebruiken cookies om onze diensten te kunnen leveren. Door onze diensten te gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer    Ok