Bij Capido kun je standaard vijf berichten per dag gratis sturen, maar als je onbeperkt wilt chatten en zien wie jou leuk vindt kun je kiezen voor abonnement. Bij Capido kun je kiezen uit drie a vier verschillende abonnementen:
Helaas kunnen we Capido niet volledig gratis aanbieden aangezien we ook kosten maken voor de ontwikkeling, promotie en onderhoud van de app. Andere dating diensten zijn ook niet gratis, misschien wel voor jou, maar niet voor jouw zorgorganisatie die er jaarlijks geld voor betaald.
Sinds april 2024 hebben we besloten om de abonnementen automatisch te laten doorlopen mits er vroegtijdig opgezegd wordt zoals je gewend bent bij diensten als Netflix, Spotify, Videoland etc.
Omdat de app beschikbaar is in de App Store moeten wij ook abonnementen aanbieden via de zogeheten in-app aankopen. De betalingen gaan dan via Google en Apple en werkt alsvolgt:
Opzeggen
Wanneer je wilt opzeggen doorloop je de bovenstaande stappen opnieuw en zul je bij Stap 3 een knop zien waarbij je naar naar je abonnementsbeheer gaat.
Wanneer je Capido via de webversie gebruikt of het fijner vind om rechtstreeks te betalen dan kun je de onderstaande stappen doorlopen en om je abonnement af te sluiten.
Opzeggen
Gelieve geen bedragen storneren op je rekening, wij krijgen hier problemen mee met onze betaalprovider Mollie.
Wanneer je zelf niet over een rekening beschikt maar onder bewind staat kun je je begeleider of bewindvoerder vragen of je een abonnement mag.
We kunnen alleen voor bewindvoering en zorginstellingen een abonnement op factuur verstrekken zodat deze voldaan kan worden via bankoverschrijving.
Let op: Wanneer je een abonnement via de App Store hebt afgesloten kun je NIET opzeggen via de webversie of andersom. Je dient dezelfde stappen te doorlopen.
Mocht je vragen hebben kun je deze altijd stellen aan onze AI assisitent, wanneer je echt problemen ervaart dat een abonnement niet geactiveerd is, mail met Capido Account en betaalbewijs naar info@capido.nl