Hoe werkt het?

Bekijk alle video's en handige tips om optimaal van Capido gebruik te maken.

Veelgestelde vragen

  1. Zijn er ook een Capido apps voor iPhone en Android?

    Sinds eind december 2019 is de Capido app te downloaden voor Android in de Google Play Store. Voor Apple iOS zal deze begin 2020 verschijnen.

  2. Gaan jullie ook op zoek voor mij?

    Capido is helaas geen datingcoach waarbij we persoonlijk op zoek gaan voor een match. Iedereen kan zelf op de website op zoek gaan naar een leuk iemand. Gebruik hierbij de filters en de matchprofiel functie die je kunt vinden op de zoekpagina.

  3. Kan ik een profiel rapporteren?

    Ja dat kan. Wanneer iemand zich misdraagt, een dubbel profiel heeft of ongewenste teksten op zijn profiel vertoond kan je deze persoon melden bij de moderator. Dit doe je door onderaan het profiel op 'Melding maken van deze gebruiker' te klikken. Vervolgens typ de reden in en verstuur je het. Daarna zal de moderator het profiel gaan bekijken en waar nodig actie ondernemen.

  4. Hoe kan ik mijn account bij Capido weer verwijderen?

    Mocht Capido je niet bevallen dan kun je na een dag nadat je jezelf aangemeld hebt ten aller tijden jezelf weer uitschrijven. De link 'Account verwijderen' vind je onderaan bij Profiel wijzigen.

  1. Waarom is Capido niet gratis?

    Met het gratis basisaccount kun je ook drie berichten per dag sturen. We hebben enkele functies premium gemaakt om zo geld te kunnen verdienen. De verdiensten investeren we weer in online en offline promotie om de website nog bekender te maken en de ontwikkelaar(s) die aan het platform bouwen. Op deze manier wordt de website beter en bekender!

  2. Wat kost Capido?

    Iedereen kan zich gratis registeren op Capido. Vervolgens kan iedereen ook die ingelogd is gratis alle profielen bekijken en 3 gratis berichten per dag versturen. Al vanaf €7,50 per maand kun je onbeperkt berichten sturen en chatten met andere gebruikers met de Capido Messenger. Daarnaast kun je van enkele andere extra functies gebruik maken.

  3. Zijn de abonnementen bij Capido per maand opzegbaar?

    Je kiest voor een abonnement van 1, 3 of 6 maanden. Het abonnement dient via iDEAL, PayPal, Bancontact of creditcard gelijk vooruit betaald te worden. Het abonnement wordt niet automatisch verlengd.

  4. Hoe kan ik afrekenen?

    Er kan via iDEAL, PayPal, Bancontact en creditcard betaald worden.

  5. Kan ik ook via bank overschrijving betalen?

    Alleen voor begeleiders, zorginstellingen en bewindvoerders kunnen wij abonnement verstrekken op factuur. Wij doen dit alleen voor abonnementen van 3 maanden (€29,85) of 6 maanden (€45,00). Zie ook onze beleiders account waarvan u gebruik kunt maken.

  1. Waarom kan ik niet inloggen?

    Bij Capido moet je inloggen met je e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het aanmelden. Wanneer je de inloggegevens kopieert vanuit een email, controleer dan goed of je niet per ongeluk een spatie meeneemt. Typ desnoods het wachtwoord over.

  2. Ik kan geen foto uploaden?

    Er kan alleen een JPG afbeelding worden geupload van maximaal 2 MB. Wanneer dat niet lukt probeer een andere foto of de foto wat te verkleinen naar ongeveer 300 x 300 pixels.

Mocht jouw vraag er niet tussen zitten? Stuur deze naar info@capido.nl of via Facebook messenger en we zullen 'm z.s.m. beantwoorden.

Wij gebruiken cookies om onze diensten te kunnen leveren. Door onze diensten te gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer    Ok